sobota, 24 stycznia 2015

przygotowanie salonu do remontu - od kuchni

Emma: Ajm soł tajred, wczoraj trzeba było zdjąć ze ścian agli kolor. Samting smart przykleił je i musiałam się dużo napracować. Bat nał - aj ken hef nju kolor!! Myślę abałt pink, or szarym z żółtym, ale boję się że się znudzi. Ooooh, dys is soł exajting!!

Rozpoczynam remont. Dokładnie oglądając domek okazało się, że nie da się wyjąć okiennic jak planowałam, by łatwo można było zmieniać tapety. Dlatego zaczęłam od tych ścian, które nie wymagają docinania - w salonie. Te ściany są też w najgorszym stanie, mają zacieki i są powyginane, więc nawet nałożenie na nie nowych papierów nie zdałoby egzaminu. Na brzegach ścian są takie zakładki na papierowe tapety - wyjmuję, ciągnę i.... klej. Ogromny glut kleju na gorąco. Walczę, czyszczę - nie zlezie. Zostawiam więc ten stan i wybieram nowe kolory tapet. Jakieś propozycje? :)

A dziś Pola i ja pojechałyśmy do kreatywnej castoramy - Kreaterii. Docelowo po czerwoną tasiemkę, ale Honorata i Renata miały dla nas także cuuudne kamienne donice, drut florystyczny i pewną niespodziankę, którą pokażę po montażu :D Nabyłyśmy także piękną siódemkę z płyty jako numerek domu. Muszę więc dorobić tabliczkę z ulicą :) Okazało się także, że są też 1cm kluczyki do domku :D

Podczas moich codziennych podróży z dziećmi trafiłam do sklepu modelarskiego, gdzie przemiły Pan omówił ze mną procesy stolarskie i doradził odpowiednie materiały - kupiłam dwie deseczki balsy, 3 sosnowe patyki na ramy mebli i nóżki oraz stabilny drut mosiężny na karnisze!

Poleńko - domek nabiera w moich myślach charakteru, a ja zastanawiam się i wpadam w panikę, czy będziesz się lalkami bawić. Jeśli nie - trudno, pobawię się ja. Mam jednak nadzieję, że gdy chłopaki wyjdą z domu, my będziemy godzinami przebierać lalki, przestawiać mebelki i pytać "jak Twoja ma na imię?". Już nie mogę się doczekać!! A Ty od kilku dni zaczynasz pełzać i podnosić swój śmieszny kuperek do góry, stając na czworakach. Przezabawnie to wygląda! Gramolisz się po podłodze i nauczyłaś się pełzać do tyłu. Wczoraj też jeździłaś na Ignasiu śmiejąc się przy tym tak bardzo, że musiałam Cię uspokajać. Ty i Twój brat jesteście bajeczni! I teraz - oboje śpicie... ;)





kosztorys:
- kluczyki 0,4zł/szt (sklep Kreateria)
- cyferka 0,30 zł (Kreateria)
- doniczki gliniane 1,50 zł/szt (Kreateria)
- balsa 6,30/szt (sklep modelarski)
- patykisosnowe 1zł/szt
- drut mosiężny 5zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz