środa, 21 stycznia 2015

Home sweet home, czyli zwiedzamy okolyczne sklepy

Emma: U nas w Nju Jork jest very, very macz of shops! Ja kocham zakupy, lubię kupować różne rzeczy. Tudej postanowiłam zwiedzić okolicę end goł szoping. Znalazłam absolutly amejzing sklep łif samting do domu rzeczy. Wiem, że najpierw muszę zrobić podłogi i inne, bat dys napis is maj absolutly mast hev in hołm!! Kupiłam go w Project Prezent.

Jak widzicie na Bzowej zaczynamy tworzyć dekoracje. Trochę nie od początku zaczynam, jednak nie mogę się oprzeć niektórym pomysłom! Zacznę od opisu tabliczki - Home Sweet Home - to przesłanie tak dobrze wpisuje się w myśl przewodnią budowy. Tekturowy napis pomalowałam ciemnoorzechowym promarkerem i z pomocą kostek 3d przykleiłam do papieru. Metalowy łańcuszek to nic innego jak wieszak do kurtki, przytwierdziłam go ćwiekami - całość zdobi wiązka kwiatków w tiulu i zawieszka z sercem i kluczykiem. Kosztorys na dole posta :)


Drugim domowym gadżetem jest skrzynka z kwiatami na werandę - wykonana z tekturki bermat, tuszowana pigmentowym tuszem - dla uzyskania efektu starociowego. Całą konstrukcję wycinałam "na oko", kleiłam klejem magik. Skrzynka oklejona jest papierem "w drewno", a imitację gwoździ to ćwieki. Zasadzone w niej kwiaty to wklejone na gorąco czubki roślin akwariowych i ikeowych plastików. Drobne kwiatki są papierowe. Jeśli ktoś ma ochotę na kurs krok po kroku - zapraszam do komentarzy!:)
W skrzynce od tyłu zrobione są dziurki na uchwyty by móc zawiesić skrzynkę na balustradzie, ale czekam na drut florystyczny, coby takie uchwyty poczynić :)


Kosztorys Tabliczka
-napis Home Sweet Home - 1,30 (sklep Project Prezent)
-metalowy wieszak do kurtki - 2,00 (pasmanteria)

-ćwieki - 0,20 zł (sklep Craftmania)
-zawieszka serce - około 0,80 zł (sklep Craftmania)
-drobne kwiatki 0,50 zł
Kosztorys Skrzynka na kwiaty - skala 1:6, 8 cm długości, wysokość 3 cm
-tekturka bermata - 0,50 zł (Project Prezent)
-ćwieki 0,40 zł (sklep Craftmania)
-kwiatki zielone- z domu
-kwiatki czerwone - 1 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz